Każda osoba, która chce wziąć udział w konferencji powinna zarejestrować się i uiścić opłatę konferencyjną. Rejestracja jest możliwa tylko za pośrednictwem systemu on-line. Tylko zarejestrowaniu uczestnicy mogą wysłać streszczenia lub dokonać opłaty.
- W celu rejestracji na konferencję, prosimy kliknąć link: REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ
- Zarejestrowani uczestnicy mogą zalogować się do systemu klikając link: LOGOWANIE DO SYSTEMU
Opłata rejestracyjna
Rodzaj uczestnictwa | Wczesna opłata do 30.09.2015 |
Regularna opłata pomiędzy 01.10 a 31.10.2015 |
Późna opłata po 01.11.2015 |
Niezrzeszeni | 400 zł | 500 zł | 550 zł |
Członkowie PTSD | 200 zł | 250 zł | 550 zł |
Wysokość opłat obowiązuje w wyznaczonych terminach płatności. Opłata za wczesną rejestrację powinna zostać uiszczona do 30 września, opłata regularna do 31 października br. Od 1 listopada obowiązuje tylko późna opłata rejestracyjna.
Opłata rejestracyjna obejmuje:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- przerwy na kawę i przerwy na obiad
Sposoby płatności
1. Karta kredytowa (płatność on-line)
Po zalogowaniu się do systemu rejestracji proszę kliknąć link Pay-on-line. Następnie zaznaczyć kwotę opłaty rejestracyjnej i kliknąć przycisk Pay on-line, uczestnik zostanie przekierowany bezpośrednio do systemu płatności elektronicznych (First Data Polcard)
Ważne! Potwierdzenie płatności pojawia się w systemie do 30 min.
2. Przelew bankowy
Dane do przelewu bankowego są dostępne na potwierdzeniu rejestracji oraz w systemie rejestracyjnym. W celu uzyskania numeru konta proszę:
- zalogować się do systemu rejestracji i kliknąć link Edytuj opłaty rejestracyjne
- wybierać zakładkę Płatności i faktury, w której znajdują się dane do przelewu.
Ważne! Tytuł przelewu powinien zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę konferencji (FEARandPAIN). Potwierdzenie płatności w systemie pojawia się w przeciągu 2-3 dni roboczych
Faktury
Faktury są wystawiane dopiero po otrzymaniu opłaty przez Biuro Konferencji. Jeśli potrzebna jest faktura pro-forma, prosimy o kontakt z Biurem Konferencji – Sekcją Organizacji Konferencji Działu Promocji i Informacji UJ na adres: konferencje@uj.edu.pl. W tytule maila proszę podać skrót konferencji „Fear and Pain”.
Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:
Uczestnicy, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego nie powinni podawać w systemie danych do faktury, ale proszeni są o kontakt z Biurem Konferencji na adres: konferencje@uj.edu.pl w celu ustalenia dogodnej formy rozliczenia, tj.: nota wewnętrzna wystawiona na daną jednostkę (zobowiązanie jednostki do uiszczenia opłaty powinno zostać przesłane na powyższy adres mailowy: konferencje@uj.edu.pl faktura imienna (w przypadku, gdy uczestnik sam opłaci udział i chce uzyskać zwrot z instytucji), na podstawie której uzyskają Państwo zwrot opłaty (w tym wypadku proszę o podanie danych w systemie).
Kontakt w sprawach związanych z rejestracją w systemie, płatnościami, fakturami:
- Biuro konferencji (Sekcja Organizacji Konferencji Działu Promocji i Organizacji UJ)
- Email: cbin@adm.uj.edu.pl
- Tel.: +48 12 663 23 60
Warunki anulacji rejestracji
- Wszystkie anulacje udziału muszą być potwierdzone pisemnie i przesłane na adres: konferencje@uj.edu.pl
- Rezygnacja przed 10 października 2015: pełny zwrot minus opłaty bankowe.
- Rezygnacja po 10 października 2015: bez refundacji.
- Wszelkie zwroty będą realizowane po zakończeniu konferencji.