Każda osoba, która chce wziąć udział w konferencji powinna zarejestrować się i uiścić opłatę konferencyjną. Rejestracja jest możliwa tylko za pośrednictwem systemu on-line. Tylko zarejestrowaniu uczestnicy mogą wysłać streszczenia lub dokonać opłaty.

Opłata rejestracyjna

Rodzaj uczestnictwa Wczesna opłata
do 30.09.2015
Regularna opłata
pomiędzy 01.10 a 31.10.2015
Późna opłata
po 01.11.2015
Niezrzeszeni 400 zł 500 zł 550 zł
Członkowie PTSD 200 zł 250 zł 550 zł

Wysokość opłat obowiązuje w wyznaczonych terminach płatności. Opłata za wczesną rejestrację powinna zostać uiszczona do 30 września, opłata regularna do 31 października br. Od 1 listopada obowiązuje tylko późna opłata rejestracyjna.

Opłata rejestracyjna obejmuje:

  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • przerwy na kawę i przerwy na obiad

Sposoby płatności

1. Karta kredytowa (płatność on-line)

Po zalogowaniu się do systemu rejestracji proszę kliknąć link Pay-on-line. Następnie zaznaczyć kwotę opłaty rejestracyjnej i kliknąć przycisk Pay on-line, uczestnik zostanie przekierowany bezpośrednio do systemu płatności elektronicznych (First Data Polcard)

Ważne! Potwierdzenie płatności pojawia się w systemie do 30 min.

2. Przelew bankowy

Dane do przelewu bankowego są dostępne na potwierdzeniu rejestracji oraz w systemie rejestracyjnym. W celu uzyskania numeru konta proszę:

  • zalogować się do systemu rejestracji i kliknąć link Edytuj opłaty rejestracyjne
  • wybierać zakładkę Płatności i faktury, w której znajdują się dane do przelewu.

Ważne! Tytuł przelewu powinien zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę konferencji (FEARandPAIN). Potwierdzenie płatności w systemie pojawia się w przeciągu 2-3 dni roboczych

Faktury

Faktury są wystawiane dopiero po otrzymaniu opłaty przez Biuro Konferencji. Jeśli potrzebna jest faktura pro-forma, prosimy o kontakt z Biurem Konferencji – Sekcją Organizacji Konferencji Działu Promocji i Informacji UJ na adres: konferencje@uj.edu.pl. W tytule maila proszę podać skrót konferencji „Fear and Pain”.

Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:

Uczestnicy, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego nie powinni podawać w systemie danych do faktury, ale proszeni są o kontakt z Biurem Konferencji na adres: konferencje@uj.edu.pl w celu ustalenia dogodnej formy rozliczenia, tj.: nota wewnętrzna wystawiona na daną jednostkę (zobowiązanie jednostki do uiszczenia opłaty powinno zostać przesłane na powyższy adres mailowy: konferencje@uj.edu.pl faktura imienna (w przypadku, gdy uczestnik sam opłaci udział i chce uzyskać zwrot z instytucji), na podstawie której uzyskają Państwo zwrot opłaty (w tym wypadku proszę o podanie danych w systemie).

Kontakt w sprawach związanych z rejestracją w systemie, płatnościami, fakturami:

Warunki anulacji rejestracji

  • Wszystkie anulacje udziału muszą być potwierdzone pisemnie i przesłane na adres: konferencje@uj.edu.pl
  • Rezygnacja przed 10 października 2015: pełny zwrot minus opłaty bankowe.
  • Rezygnacja po 10 października 2015: bez refundacji.
  • Wszelkie zwroty będą realizowane po zakończeniu konferencji.

ORGANIZATORZY

1
2
3

NASI PARTNERZY

GSK_L_3D_PMS_1505_7548_M
GSK_L_3D_PMS_1505_7548_M

NASI SPONSORZY




GSK_L_3D_PMS_1505_7548_M
GSK_L_3D_PMS_1505_7548_M

Facebook